FAQ
Hier vindt u de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Als het antwoord dat u zoekt niet er niet tussen staat aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.
Inklapbare content
Problemen met mijn bestelling
Kan ik nog steeds wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling nadat deze is geplaatst?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst kunt u deze alleen tijdens onze kantooruren annuleren door contact op te nemen via de mail: info@baebeestore.nl. Dit kan alleen binnen twee uur na het plaatsen van de bestelling.
Ik heb een defect/verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
In het geval van een beschadigd of defect artikel kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen op info@baebeestore.nl, door een foto van het artikel en uw bestelreferentienummer op te sturen. Wij sturen u dan een retouretiket, waarmee u uw bestelling op onze kosten aan ons kunt retourneren. We zullen proberen het artikel te repareren of een terugbetaling uit te voeren.
Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik dat mijn bestelling succesvol is geweest?
Als de bestelling in rekening is gebracht, maar nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, raden wij u aan om per mail contact met ons op te nemen, info@baebeestore.nl.
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw spam map is aangekomen of dat er een onjuist e-mailadres is ingevoerd.
Levering
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
In Nederland, worden alle bestellingen verstuurd via DHL. We streven ernaar ombestellingen binnen 1-2 werkdagen na het plaatsten te leveren. Bestellingen diegeplaatst zijn in het weekend of feestdagen worden de volgende werkdag behandeld.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wat kan ik doen?
Als u uw bestelling na de geschatte tijd nog niethebt ontvangen, raden wij u altijd aan om de tracking van uw pakket te controleren. Als het pakket wel bij de koerier is gemeld, maar nog niet isverzonden, zijn we nog druk bezig met het inpakken en zo snel mogelijk laten verzenden van uw bestelling. Als uw bestelling langer dan een paar dagen vastzit in de sorteerfase, vragen we u een e-mail te sturen naar info@baebeestore.nl met uw bestelreferentie, zodat we de status van uw bestelling kunnen controleren.Als uw pakket wordt vermeld als geleverd, maar u hebt het niet ontvangen,controleer dan uw brievenbus voor een briefje van de koerier.
Retourneren & Terugbetalingen
Let op: we dekken de kosten van het retourneren van uw bestelling niet, dus we raden u ten zeerste aan uw pakket met tracking te verzenden en een bewijs van verzending te bewaren. Als het product verloren gaat, is dit niet onze verantwoordelijkheid.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als u een bestelling van ons heeft ontvangen, maar niet helemaal tevreden bent, heeft u de mogelijkheid om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket later dan 14 dagen retourneer?
Probeer uw pakket altijd binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Lukt het je niet en ontvangen we je retour later, dan kunnen wij uw retour helaas niet accepteren
Artikelen & Voorraad
Is het mogelijk om een artikel in back order te bestellen?
Is het gewenste artikel niet op voorraad en ben je benieuwt wanneer wij het weer op voorraad krijgen? Stuur dan een email naar info@baebeestore.nl
Nieuwsbrief
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Als u niet langer geïnteresseerd bent in het ontvangen van onze nieuwsbrief, kunt u zich afmelden door onderaan onze nieuwsbrief op ‘’afmelden voor deze lijst” te klikken